10 Aralık 2012 Pazartesi

BİLİNENE YARI KAPALI MEKTUP

Sevgili(m) X

Mektubunu aldım. Zarfın içinden çıkan kurumuş siyah gül yaprağının ne ifade ettiğin ise çözemedim. Senin değişik ifade ediş tarzlarından biri olsa gerek. Neyse...

Sevgili(m) X

Evet... Kabul ediyorum... Ben bir muammayım. Soruyorsun ya; "Nasıl bir şeyiz lan biz?" diye... Ben henüz kendimin ne olduğunu çözememişken bir de işin içine seni katıp nasıl "biz" kavramını düşünebilirim ki? Benim önce kendi içimdeki hassasiyetleri, uzun vadeli kriz odaklarını aşıp sana gelmem gerekmeli bence. Yoksa sen yalnız kalırsın Sevgili(m) X... "Zaten yalnızım" deme sakın... Çünkü... Neyse... Söylemek istemiyorum...

Ama sadece şunu bilmeni istiyorum...

Her insan senin gibi duygularını net ifade edemeyebilir. Sosyal hayatta dobralığıyla ün yapmış birinin kendi içinde dışa vurmadığı savaşları olabilir. Herkesin dışı içini yansıtacak diye bir şey yok. Ben sadece kendime çok hakim olabildiğimi düşünüyorum. Aslında amacıma ulaştım. Lakin senin gözünden kaçmadığını da biliyorum. Beni bir "muamma" ya da "sis bulutu" olarak tanımlaman bile benim amacıma ulaştığımı senin de bunu fark ettiğini gösterir. 

Sana yemin ederim, elimden gelen en fazla bu...

Senin her acı çektiğin gün ben daha büyük acılar çekiyorum. Karşıma çıkan ikilemler ve iki yoldan birini tercih etme durumları artık yaşımın karesini bile katlamış durumda. Bu yaşta bu kadar çelişki yaşamak bünyeme ağır geliyor artık... Taşıyamıyorum... Güçlü bir insan gibi gözüküyorum ama aslında korkağın tekiyim. Bu güçlü gözükmem belki de seni hep umutlandırdı. "Gözü kara, her şeyin üstesinden geliyorsa bunun da üstesinden gelir" diye düşünüyorsun ama yanılıyorsun. Gözüm senin hissettiğin kadar kara olsaydı şu an bu mektuplaşmalarımız olmayacaktı. Daha mutlu ve güzel meseleleri tartışıyor olacaktık. Vitrini nereye koyalım, kütüphaneyi nereye yaptıralım gibi... 

Daha fazla devam edemeyeceğim...

Sevgili(m) X...

Üzgünüm... Tek diyebileceğim bu... Sadece üzgünüm... 

Beni affet...

:(

Y...


NOT: Yazmak istiyorsan tekrardan yaz... İçinden ne gelirse... Fütursuzca... Kabul...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder